tirsdag 24. januar 2012

Nytt år...nye muligheter!

Godt nytt år! Selv om det er en stund siden nyttår, liker jeg å tro at en eller anne faktisk leser mine innlegg ;0)

Og ny layout! Bakgrunn i hvertfall :0)...Jeg får ikke dette helt til, så få rse hvor lenge dette varer :0)

Jeg har ikke hatt tid til så mye blogging i det siste, men har i motsetning fått scrappet litt, og laget flere ArtJournal sider, OG jeg har til og med hatt kurs! Kurset var grunnleggende ArtJournal, eller KunstDagbok, som jeg kaller det. 4 lærevillige damer, mye maling og stempler og gesso. Det var bare morsomt! Og ekstra artig var det at en deltaker fortalte hun brukte teknikkene hun lærte på lærret og laget flotte julegaver! Kanskje jeg vil kjøre flere kurs, her hjemme har jeg tenkt, må bare få satt av tid :0)

Jeg vil prøve å bli mer aktiv på bloggen her, og nye spennende ting skjer på papirstua-nettsiden; den skal totalt renoveres! Jeg kommer også med flere overraskelser utover, men kan jo ikke avsløre alt med en gang :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar