tirsdag 1. mai 2012

Blog Candy!

Siden våren har kommet, har jeg bestemt å feire det med en liten giveaway! Trekning foretas den 1. juni.

For å bli med må du følge disse instruksjonene:
  1. Legg deg til som følger av bloggen min.
  2. Kommenter et innlegg (du får et lodd for hver kommentar). 
  3. Lag et innlegg om giveawayen på din blogg.
  4. Legg igjen en kommentar og link til din egen blogg under dette innlegget når du har gjort punkt 1-3, så jeg kan besøke din blogg :0). Innen 1. juni!
 Her er premien:

 Store kakeservietter, Tim Holtz ark (6x6), sider fra norsk/bokmålsordbok, stempelsett med søte kaniner og bamser, Rachelle Ann Miller stempel (jente med marihøne), 8 stk pregede manilatags, osteklut, lyseblått perlekjede, Tatteres Angels spray (Santa Baby), og 10 pennetipper.


5 kommentarer:

  1. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  2. Jeg er gjerne med på den nydelige candyen din! Har lenket i sidebaren min og gleder meg til å følge den flotte bloggen din videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Da var jeg oxo følger altså :) Moro med giveaways :o) Krysser fingrene :)

    Suss

    SvarSlett
  4. Jeg melder meg på denne jeg også, flott candy. Takk for muligheten :)

    SvarSlett
  5. Blir gjerne med på feiring av våren!!!! Super-flott candy du vil dele med oss. Det var snillt av deg :) Håper du har hatt en flott 17.mai. Legger meg til som følger, og nå blir det spennende med en runde i bloggen din:)

    SvarSlett