mandag 4. juni 2012

Trekning av Candy-vinner!

Tusen takk til dere som ble med på BlogCandytrekningen :0)
Jeg sitter med beinet høyt etter et lite, ublidt møte med noen trappetrinn og et betonggulv, og orker ikke annet enn å kommandere de andre beboerne frem og tilbake for å hente ditt eller datt ;0) Så scrapping blir det nok ikke de første dagene.

Eldstemann trakk lapp, og den heldige vinneren er....



Gratulerer! 
Send meg en e-post med navn og adresse Hilde M, så kommer en pakke i posten :0)

Og dere andre... Det kommer flere "godisposer" og konkurranser i fremtiden, så heng med :0)

Ha en fortreffelig god vårkveld!

5 kommentarer:

  1. WOW! Så fantastisk!! Nå ble jeg utrolig glad! Kjempekjekt med noe nytt på scrapperommet! Tusen, tusen takk!

    Mail kommer nå :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Prøvd å sende deg mail, men ikke fått svar. Hvilken mail skal jeg sende til :)

    Ha en super helg videre!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke fått noe, kanskje det har havnet i spam? Du kan sende til post(alfakrøll)papirstua.no, så skal jeg sende pakken med en gang! Beklager ventetiden! :0)

      Slett
    2. Supert :) Da har jeg sendt deg mail på nytt!

      Nyt søndagen!

      Klem

      Slett
  3. Thank you for visiting my blog and your comment. Beautiful blog you have :)

    SvarSlett