søndag 9. oktober 2011

Art Journaling...

I kveld har jeg prøvd meg på Art Journaling, BIG-TIME! Etter kurset med Torill - Screppa er jeg helfrelst!

Jeg begynte med en tegning, fikserte med gesso, og brukte neocolor2 og utvannet hvit skrylmaling for å blande fargene. Og under ser du resultatet...

1. tegn med blyant først, tegne over med sort penn
2. viskle bort blyantstreker, male over med gesso
3. legge på skygge med neocolor2 fra Caran d'ache
mer skygge...
...og røde kinn og rød munn
4. klippe ut kjole fra blomstermønster i ukeblad, lim på
5. legge på skygge, lilla neocolor2, blande med utvannet hvit akrylfarge
8. tegne på vinger, skrive litt, pynte, og da er man ferdig!



Jeg har prøvd meg tidligere også, her er noen av mine prosjekter, ikke alle er ferdige...

englene hviler... et sted der oppe hvor regnbuene fødes, ikke ferdig

hjertet

naturen kaller, ikke ferdig

4 kommentarer:

  1. WOOOW!!!!! Så dyktig du er!!!!! Dette er du et naturtalent på!!!!! :D Jeg er imponert!!!

    SvarSlett
  2. Ja, var ikke det et helt fantastisk fint kurs! Jeg kjenner at det bobler. Guri Malla så kult du gjør det!

    SvarSlett
  3. Wow, så sinnsykt flink du er til å tegne og male. Kan bare drømme om slike egenskaper.

    SvarSlett
  4. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett