fredag 7. oktober 2011

minner fra CASAtreff 2011

En hel helg med scrapping og moro! Jeg startet dagen i kø utenfor Tønsberg. Men humøret var fortsatt på topp, og passet på å ta fram kamera allerede da :0)

Ut på tur, aldri sur!
Etter mye om-og-men fant jeg endelig frem etter at GPS'en sendte meg på sightseeing i Tønsberg by.
Jeg bærte så armene ble 2 meter lengre! Jeg tar alltid alt for mye med meg, men jeg er redd for å glømme noe. MEN jeg har lært! Neste gang skal jeg pakke mindre og lettere (...for DET har jeg jo ALDRI sakt før...)

Scrappeplassen min og et halvferdig prosjekt på gang :0)


Fredagen ble det for det meste ut-pakking. Jeg fant meg en plass, ved to hyggelige jenter, Cesilie og Elisabeth. Da kvelden kom var jeg trøtt, og det var godt å legge seg.

Som vanlig på treff, våknet jeg tidlig. Og klokka 10.00 var det klart for Ingvild Bolme kurs! Jeg gledet meg bare SÅÅÅÅ mye! Vi fikk DEN digre kurspakken, og var spente. Vi skulle lage to LO'er, men tida rakk bare til 1, den andre gjorde jeg ferdig senere. Det var SÅ morsomt på kurset, og klokka gikk så alt for fort! Den første LO'en laget jeg med et bilde av guttane, den andre med hundesnuppa vår. Her er noen smakebiter fra kurset.

Redskap og kit klart for kurs!
Ingvild Bolme instruerer og forklarer
Resultatet av første LO!
Krølling, distressing og sverte lager de lekreste LO'er
Etter kurset var det en liten pause, så var det Art Journaling kurs med Torill - Screppa. Et fantastisk befriende og flott kurs! Art journaling åpner alle kreative sanser, og blir en måte å uttrykke personlige følelser, tanker og drømmer. Et fantastisk redskap! Passet meg utrolig godt, og jeg har blitt helt hekta! Torill er en utrolig flott dame, varm og sprudlende. Et kurs jeg kan anbefale på det varmeste. Her er noen siderjeg begynte på under helgens hektiske timer.

Gesso, Distress Stains, raindrops, stempel og kreativ skriving
Helga gikk fryktelig fort, og plutselig, etter noen hyggelige dager, to kurs og masse skravling, var helga over og det var tid for pakking. Jeg som aldri vinner noen ting vant to gavekort på Gode minner. For gavekortene ble det litt småsnacks; alfabetklistremerker, thickers, Color wash og noen Distress Stains.
Helga var vellykket og helt TOPPERS, bare så synd at helga gikk så fort! Tusen takk til CASA-damene for et supert treff, og takk for hyggelig selskap til "bord naboene" Elisabeth og Cesilie :0)

Lodd premie; thickers, alfabetstickers, Colorwash og Distress stain

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med gavekort! Flotte ting du kjøpte for det! :)
    Og flott med oppdatering etter treffet! Takk for denne gang! :)

    SvarSlett
  2. Oij, denne skryten har jeg ikke fått med meg!
    Så utrolig koselig!!!
    Tusen takk!
    Takk for at du var med på kurset mitt - det betyr mye for meg at du likte det! Og føler at det er noe du kan bruke!!
    Klems fra Torill!!!

    SvarSlett