torsdag 6. oktober 2011

Papirstua blogspot - The paper livingroom blogspot

Denne bloggen vil inneholde alt mulig om min favoritthobby; papirhåndverk.
Jeg mener her ikke kun scrapbooking, men også andre ting som lages av papir. Min kjærlighet for papir er stor, og jeg finner stadig nye ting å lage med papir. Her vil jeg dele egne og andres tips og teknikker. Lenker til inn- og utland. 
I menyene til venstre finner du lenkelister til litt av hvert av mine favoritter. Paperlicious er liste over blogger med litt av hvert scraptastiske flinke scrappere som jeg beundrer :0)

Velkommen skal du være! :0)

2 kommentarer:

  1. Hei! Så moro med ny blogg, har selv en nyetablert kreativblogg :-) Sett dine AJ sider og synes det er utrolig fine. Denne bloggen skal jeg følge ;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg!!!!!
    Her skal jeg absolutt følge deg! :)

    SvarSlett