lørdag 6. oktober 2012

Haust, autumn...

Høsten har ankommet med flotte farger og friskt regn! Selv om jeg ikke er så begeistret som regn, som de fleste andre, synes jeg alle årstider har sin sjarm. Og med høsten kommer scrappevær og treff! 

Og så litt nyheter; jeg er så heldig og har blitt spurt om å bli DT på Scrappeland.no, mitt andre hjem her på webben. Scrappeland.no er et forum for scrappere, kortmakere og papirelskere. Så jeg passer veldig godt der :0) Scrappeland.no har bursdag i oktober, og feirer med konkuranser og masse artig. Ta en titt og bli med på moroa, om du ikke allerede er medlem! Her blir det spennende ting som skjer utover :0)

www.scrappeland.no


Jeg skal også være gjeste designer for en utenlandsk produsent, og gleder meg veldig til dette! Litt hemmelighetskremerier nå, men jeg kommer selvsagt til å dele med dere senere :0)

Nytt er at jeg kommer til å skrive på engelsk i tillegg til norsk, for å bli litt mer "internasjonal" av meg ;0)

Ha en fortreffelig høstdag!

------------------------------------------------

Autum has come with beautiful colours and fresh rain! Even though I'm not particularly fond of rain, like many others, I think that every season has its charm. And with autumn comes scrapbooking-weather and gatherings!

And some news; I'm so lucky to be asked to become a member of Scrappeland.no design team, my other home here on the web. Scrappeland.no is a forum for scrapbookers, cardmakers and paperlovers. Fits me like a glove! ;0) Scrappeland.no has 1 year birthday now in October, and celebrates with scrapbooking competitions and other fun things. Take a look, and join the fun, if you're noe already a menber! Lots of fun coming soon! :0)

I'm also going to be a guest designer for a foreign scrapbooking company, and am of course looking verry forward to this! Some secrets now, but I'll be sharing when the time is right :0)

Other news is that I'll be writing in English in addition to Norwegian, to becoma a bit more "international" ;0)

Have a really cosy autom day!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar