søndag 14. oktober 2012

Oktober dillerier - October paperies!

Jeg har gravd frem scrapperommet, og har kastet og rydda og styra, så nå har jeg god plass til å lage og klippe og lime igjen :0) Jeg har også fått frem og prøvd meg på eCraften. 
Scrappeland.no feirer 1 år i hele oktober og det blir mange konkurranser og mye spennende som skjer, så ta deg en hopp over dit, og kos deg! :0)

Jeg leter litt rundt etter svg.filer og har også skaffet meg Sure Cuts A Lot, SCAL 3, som gjør at jeg kan lage egne digitale dies til kutteren. Dette er jo bare spennende innekos, siden været er kaldt og vått ute :0) Ta deg en tur inn på eCraft-siden og sjekk ut hva jeg snakker om. Hos SVGcuts finner du svg-filer man kan kjøpe og noen freebees. På siden til eCraft finner dere mer ut mer om mitt "lille blå vidunder" :0)

--------------
I have dug out my scrappingroom, og I've tossed away, cleaned up, and sorted out things, so now I have a lot of space to create, cut and glue on again :0) I have also found and tried my eCraft.
Scrappeland.no is celebrating 1 year birthday all october, and theres lots of comptetitions and exciting things going around, so hop along, and enjoy! :0)

I'm surfing around for svg.files and have also bought Sure Cuts A Lot, SCAL 3, som I cam design my own digital dies. This is cosy indoors activities, since the automnweather is cold and wet :0) Take a hop over to the eCraft site and check out what I'm talking about. At SVGcuts you can find svg-files, both freebies and to buy. On the eCraft site you can find out more about my "little blue wonder" :0)

1 kommentar:

  1. Tusen tusen takk for den fine scrappepakken jeg vant hos deg! Jeg holder på med et kort hvor jeg allerede har tatt noe i bruk. Kommer på bloggen i løpet av uka!

    Ha en kreativ uke!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett