tirsdag 21. februar 2012

LifeBook uke 8...

Kvelden lister seg så stille på tå... Og jeg har sitti og MALA, ja du leste riktig, jeg har sitti og mala(!) for første gang på mange år! Og ikke nok med det: jeg ble faktisk fornøyd med resultatet! :0)

Jeg brukte lang tid på å melde meg på LifeBook, men er glad jeg gjorde det. Har allerede lært en del mer om mixed media, og mye kan brukes til både scrapping og artjournaling. Første oppgave var å feire min indre gudinne. Jeg fant fram akvarellark, mine neocolorsII, og satte i gang. Litt skummelt med en gang, men det gikk fort over...

Uke 8, i dag, fikk vi kursing på layers/lag av Mystele. Hun lager de morsomste og vakre malerier. Jeg satte meg ned og malte, klisset og prøvde meg frem. Og plutselig poppet det frem to øyne! Jeg klarte faktisk å gjøre meg ferdig med oppgava, uten å henge meg opp i et eller annet jeg var misfornøyd med. Og det er litt av poenget, å løsrive seg fra "hvis-om-atte-dersom-atte" og "jeg er ikke god nok", som ofte tvinger deg frem i alle og enhver. Og her er altså resultatet: min "layer-girl" :0)

"layer-girl"


"celebrating my inner goddess"


Minstemann har også malt i dag. Han fikk et ark, og valgte ut 5 farger, og malte i vei. Jeg hjalp litt med å klippe ut sommerfugler, men han satte de selv på plass, og klissa rundt med glitterlim og stempel til slutt :0)

"Sommerfugl" av minstemann på 2 år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar