søndag 12. februar 2012

Whimsey ArtJournaling!

Jeg tar jo kurs hos Willowing, og det er virkelig inspirerende og lærerikt!
Jeg tar to ulike kurs, Life Book 2012 som går over et år, og World of whimsey. Jeg kjøpte nye farger i helga, og har kost med litt med whimsey-ArtJournaling i dag. Jeg er mer fornøyd med hvordan ansiktene blir, og har trent litt, og lest mye. -Men jeg kan fortsatt ikke skyggelegge eller fargelegge for den saks skyld. Jeg tror jeg er "forhekset", og aldri vil få til den fargelegginga! :0)

Jeg tegnet en liten side i dag, for sola skinte så flott ute, og det var så vårlig ute. Her er resultatet. (men husk; jeg klarer fortsatt ikke farger eller skygger!)
:0)

"Lykken er ikke en stasjon man ankommer, men en reisemåte"

(Beklager med får ikke snudd bilder riktig vei i Blogspot :0( )

1 kommentar:

  1. Skal si du har dreisen på Art journaling ja!!! Så masse flotte sider. Må ta mot til meg engang jeg også, og hoppe ut i det.. Hihi..

    SvarSlett