onsdag 22. februar 2012

Søker etter scrappere i Grenlandsområdet!!!

Jeg ønsker å komme i kontakt med andre scrappere/kortlagere i Grenlandsområdet som kunne tenke seg å bli med i en "scrappeklubb"! 

Tanken er at vi treffes, både på scrappekvelder og scrappetreff her i Grenlandsområdet. Jeg har vært i kontakt med Fagerheimlåven i Langesund, og de ønsker oss scrappere hjertelig velkommen i deres lokaler. Jeg har også muligheter for mindre treff (hjemme hos meg) og større (leie av gymsal på flere skoler). 

Man trenger kanskje ikke treffes hver uke og hver måned, men det kan vi jo bli enige om. Det viktigste er at vi kan være sosiale, kanskje bli kjent med noen nye folk og lære av hverandre. Jeg ser også for meg at vi har det såpass fritt at det er valgfritt hvor mye man ønske rå delta eller å engasjere seg. Jeg vet det er mange aktive scrappere i Grenland og omegn, men at mange også sitter hjemme alene og koser seg med bilder, ark og lim. Jeg er en av dem som koser seg godt alene med en bunke bilder og papir og stæsj, men vil også gjerne ha noen å dele denne hobbien med. Her er alle velkommen, uansett nivå, kjønn eller alder! Dersom dette høres interessant ut, ta kontakt med meg på nina@papirstua.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar