mandag 20. februar 2012

Vinterferie!!!

Våren titter rundt hjørnet, og det er endelig vinterferie!
Jeg har scrappet en side forrige uke, og denne uka vil jeg kose meg inne med ArtJournaling og scrapping flere dager! :0)

Willowing-kurset har jeg startet på, og det blir spennende å se hva de flinke lærerne skal lære oss denne uka! Jeg har allerede laget første leksjon, feiret guddinnen i meg, og et hjem for mine drømmer. Det er bare morsomt å få inspirasjon og lære nye ting, og jeg skal holde på et helt år!!! 

Her er den nyeste siden jeg har laget til minstens album :0)

sommerfuglene er hjemmelaget med transfer-teknikk
 Jeg har også laget et hus fullt av mine drømmer, til Willowing-kurset. Har brukt Aquamarkers fra Promarker/Letraset, og pyntet med glitterlim. På baksiden har jeg skrevet mine høyeste drømmer (jeg får ikke snudd alle bildene riktig vei må finne ut hvordan jeg gjør dette!).

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar